HTML

Utolsó kommentek

Téli Hadjárat - Bevezető

2009.01.22. 09:35 _bala_

Hétvégén lezajlott a Téli Hadjárat elnvezésű verseny, ami azért volt érdekes, mert három, egyre növekvő nagyságú sereggel kellett játszani. 
Megmondom őszintén, megint nem voltam formában, megint nem dobtam be magam 100% -ig, de már érzem, hogy menni fog. 
 
Az első csatát nem részletezném, Niki törpéi ellen játszottam, és valami hihetetlen rosszul dobott, plusz nagyon ki tudtam használni a Wood Elfek mozgékonyságát a Törpék statikussága ellen. S, mint a Randomisztika Professzora állíthatom, hogy kétszer elrontani a 9-es Leadership-et egymás után (roham és lerohanáskor), arra még Átokföldje Legátkozottabb Manói sem képesek. 
(Ennél már csak az nevetségesebb, amikor a Steam Tankommal háromszor egymás után dobtam Missfire-t. Olyan sincs egyébként.)
 
Naszóval, második csatám során Esa ellen kellet játszanom - ekkor éreztem, hogy Niki Átokföldi Legelátkozottabb Manói bizony átugráltak a Erdei Elfjeim Erdejeibe. 
Darken is így szólt a csata előtt együttérző arccal: "Bala, megkaptad Esát!". Róla tudni kell, hogy Finn srác, tesztelő, és Khebab is csak döntetlent tudott játszani ellene - és Khebabot még nem sikerült legyőznöm. (Ami késik nem múlik!)
Szóval, mint a Randomisztika Professzora, sejtettem, hogy itt bizony Mázlimenny Szerencsetündéreinek Varázsmosolyaira lenne szükség, nem Átokföldje Legelátkozottabb Manóira. 
 
A csatalírással nemsokára jelentkezem. 
 
---------------
 
Esa meccse után Darken-t kaptam ellenfélnek, aki nagyon kiegyensúlyozott és ütőképes sereget rakott össze, megint azt éreztem, hogy más, régi seregekkel nem lehet ilyen dolgokat megcsinálni, irritált az erős pusztító mágia és az erős pusztító egységek - egy seregben. 
Ilyet akarok már végre én is, szóval minden esti imáim között szerepel egy jó Lizardmen seregkönyv... Kis feleségem is nagyon szeretné már, hogy megejelenjen, hogy végre másról is tudjak beszélni, mint erről... :)
 
Erről is írni fogok. :)
 
Addig is türelem, és kívánjatok nekem sok Mázlimenny Szerencsetündér Varázsmosolyt!
 

 

Ennyire szeretem: (3/5)
Véleményetek: (0/5)

2 komment

Címkék: általános egyéb verseny

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr26895018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

von Khebab 2009.01.22. 12:04:02

Na, nesze semmi, fogd meg jól?! :))
Nagyon sok időm van a munkahelyemen a munka mellett olvasni, tessék kielégíteni az igényeimet!!! :))

_bala_ 2009.01.22. 18:38:32

Már csak egyet kell aludnod, és jön Esa elleni csatám. :)
süti beállítások módosítása