HTML

Utolsó kommentek

ETC - Első teszt - folytatás

2009.01.06. 09:47 _bala_

Hogy összefoglaljam, hol is tartottunk a második köröm végén, mielőtt Beatles belekezdett volna az ő körébe:

Bal oldalt a Sas és Szkink harc beállt, a kis szinkek nem tudtak mit kezdeni a tolfförgeteggel, teljesen összezavarodtak. A Szalamandráim lefújták az osztag Wild Rider-t - mint említettem, egyetlen pech mentes jelenetem a csatában, sikerült a 3 tüzérségi kockával 20 körül dobni. Hiába, no, ebben jó szoktam lenni.

Középen pedig a Szaurusz hős éppenhogy talpon maradt a Kardtáncosokkal szemben az erdőben, és jobb oldalt 1 Terradon túlélő elfutott, nyomában a Wild Riderek.

 Beatles körében a Sárkánnyal megrohanta a Szalamandrákat, a Treeman kijött az erdőből egy Gyökértámadás erejéig, és a maradék egysége nyomult előre. A mókás dolog a mágia fázisban történt, ugyanis sikerült Ellenálhatatlan Erővel létrehoznia egy félelem okozást a harcban álló Kardtáncosokra... Paff. :) Természetesen a Szaurusz hősöm bukta a közelharcot, valami hihetetlen rosszul dobtam megint (Balszerencse 6), és el is futott a kardtáncosoktól. Én egyszerűen nem fogtam föl, hogy mi történik.

A Sas kapott egy sebet, de persze Beatles megdobta az Ld-t, a Sárkány pedig természetesen megfuttatta a Szalamadnrákat, akik természetesen meg sem karcolták a Lordot. (Balszerencse 7)

 Ezek után az erdőből kiszambázó Treemant megrohantam a Kroxikkal (3 seb) és a nagy Szaurusz blokkal (0 seb), persze a Treeman maradt, és minden támadása sebet okozott (5). Itt azt hittem, hogy a full öszpontosított erőm alatt megroppan a Treeman, de egyszerűen nevetséges, hogy nincs a Lizardmen seregben olyan, ami elbírna egy nagyobb T6/S6 monsztával - mert a Kroxik körönként másfelesével hullottak a Treemennel szemben.

A másik osztag Kroxi megrohanta a Kardtáncosokat, de talán ha egyet sikerült megölni. Egyszerűen nevetséges volt az egész. (Balszerencse 8)

 Itt fordult meg a meccs, mert eddig még élt bennem a remény, de innen kezdve semmi sem jött össze. A jobb oldalt látható 4 maradék Wild Riderből kettőt leköpőcsöveztek a szkinkek, akik aztán megmurdeltek. A szaurusz hősöm utolsó rohamával elkapta a maradék kettő Wild Rider, és 1-et meg is ölt közülük, de azok fear-t okoztak (+ zászló), ezért szépen el is futott és le is vágták

A sas egyetlen életerővel természetsen bevitt 2 woundot a szkinkeknek, miután 4 támadásból én nem tudtam, akik megtörtek és elfutottak... én már nem írom ki, hogy hanyadik balszerencse.

 A fő ütközetben a Treeman kitartott 1 Woundon, a 4 Kroxit levágta, a szauruszok egy sebet nem tudtak bevinni az egész közelharcban - és persze az 1-es Kezdeményezésükkel utoljára csaptak... Itt követtem el egy nagy hibát, hogy a Drain Life varázslattal nem a Faemberből loptam el a maradék egy woundot, hanem az egyik varázslót öltem meg vele, és így nem tudtam megfordulni a sárkányhoz, aki az utolsó előtti körben megrohamozott hátba, és a Treemannel együtt a 15 támadásból bevittet 9 woundot. A 3+ -os, T4 pszichó immunis osztagomnak ez sok volt sorbónusz nélkül hátbatámadással, megtörtek - nem sikerült újradobással sem dupla egyet generálnom. 

 Ennyi. 

 Nagyon hiányzott a spiritusz a játékomból, és sajnálom, hogy az ETC-re debütáló meccsemen sikerült pont ilyen gyászos eredményt elérnem... nem is tudom mikor kaptam ki mészárszékkel...  Khebab ellen ősszel, de ennyi - az úgy sem számit :)

 De sebaj, legkközelebb már máshogyan fogok hozzáállni a csatához, és reszkessen minden ellenfelem! :)

 

Ennyire szeretem: (2/5)
Véleményetek: (4/5)

2 komment

Címkék: lizardmen wood elf

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr93860918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacc78 2009.01.06. 19:24:31

Most találtam meg ezt a blogot és azon nyomban végig is olvastam az egészet. Jó, hogy lehet magyarul is battle reportokat nézegetni.

Hogy ne jöjjek üres kézzel: itt egy (azt hiszem) szingapúri srác angol nyelvű oldala, 30+ battle reporttal. Neki is gyíkjai vannak és általában ronggyá ver velük mindenkit:
www.geocities.com/med70085/

_bala_ 2009.01.06. 19:59:56

Örülök :)

És köszi a linket, ha tanulok valami okosat, megosztom majd Veletek.
süti beállítások módosítása