HTML

Utolsó kommentek

Hogyan győzzük le... a Birodalmat?

2008.11.26. 14:52 _bala_

Sehogyan. De most komolyan. Egy jó Empire játékos, ha tudja, hogy ki ellen játszik, akkor fel tud úgy készülni, hogy meg kelljen izzadnod, ha nyerni akarsz. 

    Ha el akarsz mélyedni egy kicsit az Empire taktikában, akkor bújd ezt át - köszönet pécsi kollégáimnak a TVI taktika fordításért! Már elmondtam más fórumon, de most is elmondom: miután megismertem és elolvastam ezt az írást, majd alkalmaztam a valóságban is, hihetetlen módon működött, sorozatban nyertem - és még a vízkövet is oldom.

Általában...

Nem is igazán tudok mit mondnai, hogy hogyan lehet őket legyőzni: vagy van olyan brutál egységed, ami odaér és arat fix 5+1 CR ellen, úgy hogy nincs sorbónuszod (3 sor, zászló, túlerő, oldal), vagy ha nincs ilyen, akkor gondban vagy. Ugyanis az Empire játékos nem akar megrohanni. Nem hagyja nyitva az oldalát a nagy blokkjainak. Szemből vár téged, és lő míg oda nem érsz. Ha meg odaérsz, akkor elvezeti a rohamaidat 25-50 pontos egységekkel bele a nagy blokkokba, vagy várja a rohamodat felkészülten. Aztán a detach egységek stand&shootolnak -1 nélkül, esetleg oldalba rohan a másik detach, vagy az erre tartott 1+ -os páncélos lovagok. Szóval ki kell tudnod kerülni ezeket a csapdákat.

Most egy nagy titkot fogok elárulni, ami meglepő tud lenni más seregekhez szokott játékosnak: itt a Core nehézlovasság bizony egy beáldozható - és beáldozásra is való - egység. Nem valami nagy ütőerő önmagában az 5 darab 5-ös erő rohamból, átlagban 1 sebet tud bevinni. Nem arra való mint egy Káosz Lovag egység vagy egy Cold One lovasság. Neeeem. Semmi más célja nincs itt a lovasságnak, mint védeni a fő blokkokat és rohamot elvezetni. Persze kivételt képez a 10-12 fős Inner Circle lovasság a Nagymesterrel - na az már kemény dió - de még mindig nem káosz lovag kategória. Egy-két cikken kívül a White Dwarfban nem nagyon láttam ilyet.

 Gyengék...

Ami egyértelmű gyengéje az Empire-nek, az a pszichológia. Egy-egy terror vagy fear teszt nagy problémákat tud okozni, ha nincs ott a generális. A másik probléma (legalább is számomra) a pech faktor: ha van hadigép a seregben, akkor azok bizony fel is robbanhatnak, saccolni kell mindig, szóródik az a golyó, szóval egy nagy lutri tud lenni ez az ágyúsdi. A harmadik pedig a 3-as BS, azaz hosszú távra 5+ -ra találnak az egységek, ha skirmish vagy, akkor 6+ -ra - de szerencsére, ha betalálnak, akkor azért nagy kárt tudnak okozni az S4 AP1 lövedékek.

 Utószó

Féld az Outridereket - mert lelőnek. Féld a Pisztolyosokat, mert kimanővereznek és utána lőnek le. A Stubborn Great Swordosok a 4+ -os páncéllal és S5 -tel meg fognak izzasztani. És féld a főpapot a szekéren a Speculummal. 

Azt hiszem ennyit tudtam összeszedni, és itt ki is fogytam a seregekből - MOST TE JÖSSZKüldd el az írásodat nekem mindenki okulására, hogy a Te seregedet hogyan lehet legyőzni - illetve hogyan győzöl le bizonyos seregeket - általánosságban. Azt hiszem még mepróbálkozok egy "Hogyan győzzük le a High Elfeket" írással, mert ellenük rengeteget játszottam, de nem lesz 100%-os... Esetleg még egy Ogrék vagy Démonok elleni szösszenetettel tudlak megörvendeztetni Benneteket, de jobb szeretném, ha nálamnál hozzáértőbbek írnának ezekről a seregekről.

 

Ennyire szeretem: (4/5)
Véleményetek: (2/5)

3 komment

Címkék: empire

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr29763463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.11.26. 16:57:13

Ez kicsit rövid és általános lett... (ami felfogástól függően számíthat annak is, hogy dícsérem az összes többit :D )

Aidor 2008.11.26. 20:05:28

vmi tanács lovagos-tankos sereg ellen?

amúgy jó cikk lett sztem

_bala_ 2008.11.26. 20:15:50

Oké, fogok még írni hozzá. Ja, és a Wood Elfekhez is, csak kicsit el vagyok havazva. :) Két csataleírással is tartozom Nektek :)
süti beállítások módosítása