HTML

Utolsó kommentek

Új rovat - "Figuráink"

2008.11.17. 07:36 _bala_

Új rovatot indítok, ami ugyan kicsit eltér a blog témájától (mert se nem csata és se nem taktika), de mégis szervesen kapcsolódik a Warhammerhez: ez bizony a modellezés - a mi esetünkben a festés.

A "mi" jelen esetben nem a királyi többes, hanem feleségemet és engem jelöl - illetve remélem majd néhány év múlva kicsi fiamat is. Ugyanis Gabi, a feleségem - hála az égnek - nagyon szeret festeni, és jó pár figurát kifestett már - kapott is ajándékba tőlem egy sereget, a Wood Elfeket. Ugyan csak kétszer-háromszor játszottunk, de tervbe vannak véve nagy családi karácsonyi csatadélutánok.

 Mint azt remélem észrevettétek, jobb oldalt kis hasznos dolgokat raktam ki, többek között a rovatok bevezetését: Ha használod őket, könnyedén megtalálod a csatalírásokat vagy az egyéb taktikával foglalkozó írásaimat - egyenlőre csak a "Hogyan győzzük le" rovat él, de a későbbiekben más általános okossággal szeretnék jelentkezni. Többek között itt vannak a "Csatáim" részleg is, ahol a vendégbloggerektől függetlenül összegyűjtöttem a kalandjaimat.

Szóval azt a kevés figurát, amit kifestettünk szeretném itt megosztani Veletek. Nem akarunk jobbak lenni senkinél, nem akarjuk megmutatni a tutit, mert tisztában vagyunk vele, hogy milyen színvonalon festünk...és mi nem értünk egyet sok irányvonallal - főleg Gabi az, aki nem -  de majd látni fogjátok - a tovább mögött.

Nem szeretjük az egyszínű, egysíkú figurákat, a csupa komor sötét színeket. Gabival nézegettük a festőversenyek győztes figuráit, és láttuk, hogy miket szavaznak meg első helyezettnek - lehet, hogy technikában szép, és tud az adott ember festeni, és gyönyörű átmeneteket meg árnyékolást csinál, de a nekünk egyszerűen összképileg sok nem tetszik. Mindemellett meg jó pár átlagos figurák sokkal jobbnak találunk... :)
 

 Kezdjük mindjárt Gabi első festései közül az egyikkel, amit imádott megalkotni, egy igazi vérbeli nemes, egy Empire Elector Count. Már nem szereti annyira, kérdezte is, hogy miért ezzel kezdem... nos azért, mert ez volt az első...

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennyire szeretem: (5/5)
Véleményetek: (4/5)

4 komment

Címkék: általános

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr36762851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chipie 2008.11.17. 09:10:54

Nagyon örülök ennek a témának. Én nemrég olvastam egy angol netes újságban egy fontos mondatot, miszerint a Warhammer nem a gyönyörűen kifestett, technikás figurák játéka, hanem egy élvezetesre megcsinált figurás, táblás, stratégiai játék. A figura jópofa. Egyetértek a sok sötét figurával, én is jobban szeretem a világosabb figurákat. Még képet, mééég. :)

_bala_ 2008.11.17. 09:14:02

Lécci használjátok a szavazást :) Köszi :)

Dictatorwannabe 2008.11.17. 11:09:23

Jó neked, hogy az asszony szereti, nekem eléggé idegenkedik tőle. A múltkor is az egyik boltban válogattam a cuccost (40k), szegény olyan fejjel ült ott, hogy: Ez jutott nekem... Ez a debil... :D
De nagyon rendes mert látja, hogy nekem jót tesz.

chipie 2008.11.17. 16:09:37

Velem is szokott festeni a kedvesem, de sajnos csak néha. :( Régen sokat festett velem, mindig ő volt a jobb.
süti beállítások módosítása