HTML

Utolsó kommentek

A legveszélyesebb szigor...

2008.11.06. 11:37 _bala_

... a Kroxigor.

 

 

Bocs, nem bírtam kihagyni. Ezentúl mindig büntetni fogok Lizardmenekkel. Holnap kiderül, vajon tényleg így van-e.

4 komment

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr97753614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bredar 2008.11.06. 18:01:38

Jajj... jajj...úgy látom a cold blooded szabály sem véd a vörös ködtől :)... vagy csak 3 hatost dobtál :D?

von Khebab 2008.11.10. 07:27:26

Igen, nincs menekvés, ha megvirrad a kroxigorok napja...én láttam milyen az!!!Szerencsére épp ally-ban voltam a szigorúan büntető egységgel...:)

_bala_ 2008.11.10. 19:43:11

Gyáva voltál az ethernal lényeiddel, nem jóban a Kroxigorjaimmal... Velük nincs jóban senki csak én és Chuck Norris. :PPPPP

von Khebab 2008.11.11. 09:06:39

Hát, az óvatosságomra nincs mentség...:)
De a hírnév kötelez!Nem hagyhattam, hogy holmi kroxigorok csúffá tegyenek!
süti beállítások módosítása