HTML

Utolsó kommentek

FFZ - Második csata - Bredar Démonjai ellen (megint)

2008.11.03. 07:05 _bala_

  Túl voltam az FFZ első meccsen, kicsit elkámpicsorodva, de valahol mégis reménykedve. A csata után mászkáltam az asztalok között, hogy felmérjem ki hol végzett, amikor láttam, hogy Bredar kolléga is szintén 7 ponttal zárta az első meccsét. Reménykedtem, hogy ne ellene játsszak, hiszen legutóbb is kikaptam tőle, és úgy egészében véve kilátástalannak láttam a helyzetet a démonok ellen. Bevetettem a szokásos (kicsit idegesítő) pszichológiai hadviselésemet, miszerint elkezdtem rinyálni, hogy ezek a démonok milyen erősek, és jaj én szegény de szerencsétlen vagyok, hogy a lizardmenekkel kell játszanom a démonok ellen. Szóval ilyen hangulatban vágtam neki a csatának.

A második forduló küldetése az volt, hogy a képen nem látható pályarészleten elhelyezkedő 5x5 inch-es monolitot a játék végén a védő játékos egyik kijelölt karakterének el kell foglalnia, és a támadó játékosnak ezt meg kell akadályozni. A feladat teljesítése 300 pontot ért, ami egy 1250 pontos csatánál igencsak  sokat számít. 

Szerencsémre én választhattam, és egyetlen reményemnek azt láttam, hogy ha támadóként kinyírom Bredar hősét. Sejtettem, hogy megint a szokásos varázslóval-beállok-a-pinkhorrorok-közé felállást hozza. Egyedül a 4+ ward okozhatott problémát, de feltettem mindent egy lapra. Kicsit bezsúfoltan kezdtem, egy jól irányzott ágyúlövés elvitte volna a fél seregemet, de egyenlőre csak a szkinkeket kellett féltenem. Bredar kezdett, előrenyomult mindennel, levarázsolta a szkinkeket. Én ekkor azonnal megrohamoztam 9"-es mozgású hősömmel a kijelölt hőst tartalmazó osztagot, a terradonokkal kitörtem a flémerekre, a szalamandrákkal fújtam egyet a megjelenő kutyákra, a hős irgalmatlan kroxigorokkal pedig mentem előre.

Már nem emlékszem igazán a részletekre pontosan, csak arra, hogy sikerült levágnom a kijelölt karaktert a Szaurusz hősömmel, ami ugyan kis megnyugvást hozott, de a flémerek is beszálltak a csatába, elmenekült a hősöm, utolérték a szkinkeket és a szalamanrdákat, akik minden hezitálás nélkül elfutottak, velük együtt futott a varázslóm is, innen kezdve 3. körtől nem volt mágiavédelmem. Ekkor már eléggé elveszettnek érztem a meccset, a +300 pont ellenére is...

Szerencsére a Kroxigorok töretlenül mentek előre, meg is rohamozták a Pink horror osztagot, és elkezdték azokat irgalmatlanul csépelni. Az egyik kutyus osztag oldalba is kapott, de valami miatt csak 1 kutya fért oda, így túléltem a csatát, szembefordultam a kutyákkal, és levágták őket a kedvenckéim. Ezek után nem volt megállás, belerongyoltunk a másik Pink Horror osztagba, és azokat is minden hezitálás nélkül levágtuk.

Nem elítettem még a képen nem látható scout osztagomat, akik végig elbújtak a monolit mögött, és ott álldogáltak várva, hogy hátha felbukkan valami démonfajzat... de így csak táblanegyedet foglaltak nekem.

Eközben délen valami hihetetlen amatőr módon hagytam, hogy Bredar szép lassan a flémerekkel leszedje a másik Kroxigor osztagomat, össze vissza bénáztam velük. Szerencsére a délre, abba a szép kis tereptárgyba beszoruló másik démonkutya osztagot ellenfelem elfelejtette egy körben mozgatni, így azok már nem érték el egyik kroxi osztagomat sem.

Én nem hittem a szememnek, hogy a végén győztem, ráadásul a +300 pontnak köszönhetően mészárszékkel. Első győzelmemet ünnepeltem a démonok felett, és nagy reményekkel vágtam bele az utolsó fordulóba...

Ennyire szeretem: (4/5)
Véleményetek: (0/5)

Szólj hozzá!

Címkék: ffz lizardmen daemons

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr8727567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása