HTML

Utolsó kommentek

Mighty Empires - a harmadik kör után

2008.10.22. 07:15 _bala_

Egy kis összefoglalót adok most a Migthy Empires kampány alakulásáról.

Lezajlott a harmadik forduló, amiben a győzelmemért 4 birodalom pontot zsebeltem be, plusz erre a 3. fordulóra egy építési bónuszt választottam, miszerint ingyen építhetek egy épületet - ezzel kiegészült a birodalmam még egy bányával, azaz van két területem, rajta 1-1 bánya. A 4 pontból pedig vettem egy területet és arra felhúztam egy várat majd egy várost, azaz a város miatt olyan, mintha 4 területem lenne, ezzel kábé a középmezőnyben vagyok.

...s amikor felmegyek városkám legmagasbb tornyába, és szétnézek birodalmomon, látom a határokon gyülekező ellenséges seregeket. Szerencsémre sehol egyetlen démon, a Wood Elfek és az Ogrék ütötték fel tanyájukat - csupa olyan faj, ami ellen van esélyem győzni és a Nagy Öregeknek hála, eléggé ismerem is őket.

A negyedik fordulóban apró gonoszságot követtem el, megpróbáltam kihívni Lycan Wood Elfjeit, és azt az Eseményt választottam, hogy Lycan ne kaphasson semmilyen aranyat ebben a körben. Háhta bejön, és ha igen, akkor 100-150 pont előnnyel indulok ellene. Ha meg nem vele küzdök, akkor legalább gyengítettem egyik szomszédomat...

Hogy mikor fogjuk ezt a csatát lejátszani, nem tudom, de sok függ tőle, hiszen szomszédosak vagyunk, és egymást leabálva tudunk csak terjeszkedni... természetesen a csatáról be fogok számolni, reméljük izgalmasabb lesz, mint a harmadik forduló...

2008.10.22 9:39 :

Kiegészítés: Elkombináltam magam, és Garvey az ő Ogréival hamarabb jött, és ezért ő hívta ki Lycant, most Jézus ellen kell játszanom.... MEGINT DÉMONOK. 

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

 

Szólj hozzá!

Címkék: általános mighty empires

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr40724757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása