HTML

Utolsó kommentek

Mighty Empires - Csata 3 - Punnyadt játék a Legeslegsötétségesebb elfekkel

2008.10.19. 07:40 _bala_

Bevezető

Lejátszottuk a Mighty Empires kampány harmadik játékát Zozóval, és ugyan csináltam képeket a csatáról, de nem áll szándékomban semmiféle tárhelyet elfoglalni feleslegesen ezekkel a képekkel. :) Magáról a csatáról sem szeretnék sok mindent mesélni, viszont pár dolgot szeretnék kifejteni - avagy egy kis Teóriahammerre hívlak benneteket, azaz "mit lehetett volna másképp" agymenésre - és szabad a száj, lehet be(le)szólni.

Összefoglaló

A csatáról röviden annyit, hogy tőlem összesen leesett 4 szkink scout figura, 1 Szalamander és 4 kezelő, azaz Zozó rajtam nulla pontot hozott, míg a Dark Elfek veszítettek egy osztag hárpiát. Ez utóbbi mínusz 178 pontot hozott Zozónak, mert az utolsó körben kimozdult egy osztag hárpiával, hogy egy térfelet én ne tudjak megszerezni (-100) és sajnos figyelmetlenségből a generálisom rohamtávján (9"-et mozgó Szaurusz hős) belül rakta le őket... És ez is lett a vesztük.

Így végül én a két térfél helyett hármat tudtam magaménak, Zotyó egyetlen térfelén én is jelen voltam, így végül +378 ponttal nyertem a kb 1300 pont körüli csatát - és nem vagyok rá büszke.

Zozó az egyik sarokba állt fel két nyílágyúval és 2 varázslóval, én pedig a nyílágyúk hatótávján túl az asztal túlfelén vagy takatásban, erdőbe bújva a többi osztagommal. Mivel nem láttam értelmét annak, hogy kitörjek és lelövessem magam feleslegesen, ezért hátráltam a Kroxigorokkal és végig takarásban toltam előre a szkinkeket és a terradonokat. Zotyó is végig féltve mindenét, amije csak volt, folyamatosan hátrált, felmászott a sarokban lévő dombra, és nem tudott se lőni, se varázsolni, hogyha kitörnék, nehogy elkapjam.

Teóriahammer 

  1. Szerintem Zozó simán uralhatta volna a játékot. A nyílágyúkkal a dombra való visszavonulás helyett pozícióba kellett volna állni, hogy ne legyen olyan szög, ahol el tudjak bújni - ezzel rákényszerítve engem arra, hogy kitörjek.
  2. A varázslónők képesek 24"-re lövöldözni, ráadásul akkor a szkinkek sem tudtak volna löni. Mivel a Dark Steed-ek 18-at mennek, ezért simán ki lehetett volna engem manőverezni, hiszen az én veszélyzónám max 20" a Terradonoknak, és 21" a Szalamandráknak, a javelines szkinkeknek meg 14".
  3. Ezzel kellett volna rákényszeríteni engem, hogy támadjak, és legalább két kör, amíg odaérek. A fúriák rohamból simán megeszik a szkinkeket, illetve a fúriákkal kellett volna közel csalni a Kroxigorokat. A terrákat egy lövés/MM elviszi, egyedül a kroxik jelentettek volna veszélyt, erre kellett volna csak ügyelni, hogy ne én rohamozzak. 

Várom a véleményeket. 

Ennyire szeretem: (1/5)
Véleményetek: (0/5)

3 komment

Címkék: dark elf lizardmen mighty empires

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr26723452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

von Khebab 2008.10.21. 08:41:20

Gratulálok a "hideg háború imitációtokhoz" :))))

Nem maradt bennetek némi kiváncsiság ez után a meccs után???Mégis mit tud a másik fél VALÓLÁJBAN, mire jó az a másik sereg VALÓJÁBAN, mennyire jó a játékostárs VALÓJÁBAN...ilyesmi?

Zozo 2008.11.14. 16:02:11

Azért kellett nyílágyút hoznom, mert féltettem a hydra drágaszágomat a mockosz kisz szkinketől. (Large target) nem tudom rejtegetni és a szkinkek mérgezőt köpnek 20-at/osztag. Szóval ezért lett nyílágyú a választás és én úgy vagyok vele, hogy ha nyílágyú akkor adott a stratégia.
Sajnos annyira jól sikerült a védekezésem, hogy tökre enyém lett a domb és a kutyának sem kellett :)
A hárpiák nagyon jók a szkinkek ellen, mert skirmish -1 rohamozóra lőni -1 hosszú táv -1 és így már nem is mérgezhetnek, mert 7+ a célszám (ha jól tudom). A gáz az volt, hogy kis nyavalyászok rejtve kezdik a csatát a mocsárban és nem tudtam őket lerohamozni a második körben pedig már kimozogtak a rohamtávból a szalamandrák mellé.... akik ha közelebb mozgok kijönnek és úgy benne leszek a lövéstávban, ezzel elvesztettem volna a hárpiákat. Szal télleg hidegháború volt :).
Legközelebb lehet megkockáztatok egy hidrát és akkor jajj a kis gekkóknak :)
süti beállítások módosítása