HTML

Utolsó kommentek

El Endro - Orkok és Még Sötétségesebb Elfek

2008.10.17. 07:18 _vendégblogger_

Szintén az Inkvizítor fürumáról származik az alábbi csataleírás

"No tegnap megvolt a felfrissitő játékom és hát úgy látszik már tényleg csak a szám nagy. Az új dark elfek ellen mentem, és csúnya zakó lett a vége. Magam egy 3 varázslós, közelharci hősös +1-2 assasinos felállásra számítottam, hárpiákkal és dark riderekkel akik leszedik hadigépeim, és pár tömb, esetleg lovasság. (nos igen Buci kollega mindig valami hasonlót hozott, és most is valami ilyesmin okoskodik, az a baj hogy nem dark elf ellen készültem hanem ellene :D) Cserébe kaptam egy 2hidra 1 blackdragon felállást, ami ellen nem is nagyon volt orvosságom. Rádásul még egy pegás hero a pár hárpia ellen. Még egy black guard és pár töltelék osztag.

Nálam volt 3 massziv savage ork unit, 2 night gobbo fanatic hordozó, 3 varázsló ebből 1 lord, meg egy Bork generális, támogatásként meg 2 farkas meg 2 pumpi. Újabban mindig az a gondom hogy nem jövök ki a pontból, hiába hozok szinte mindent bugyiban, valahogy nem sikerül kioptimizálnom magam az új lista szerint.
Tervem az volt hogy valahogy levarázslom a zavaró osztagokat és a sárkányt, esetleg fanatikussal a dögöket megeszem, maradékot begyalulom de ez nem igazán jött össze. Egyrészt hiába volt mágia fölényem nem nagyon érvényesült, sárkány nagyon hamar nagyon rossz helyre került nekem, pegás hős is köpködött, apró kis trükkjeim se jöttek be, le is miscastoltam egyik sámánomat, másikat meg elvesztettem egy idiota dispellben...

Egyedüli komoly veszteség amit okoztam az az egyik hidra levágása a bigUn osztagommal, de ez édes kevés volt mert rádásul rossz helyre overrunoltak is.

Az meg már végkép az én hibám hogy megfeledkeztem róla hogy végig +1el disspelezek, pedig még többször rá is néztem a rosteremre hogy nincs valami ilyenem mert kéne... Sose akadt meg rajta a szemem pedig többször is kellett volna...

Lényeg a lényeg mikor a heros BigUn osztagot 3 oldalról támadta egy sárkány egy black guard meg egy dark rider osztag, és ezen kivül csak egy gobbo osztag meg 5db savege ork volt pályán nem láttam értelmét tovább húzni.

Régi orkok jobban tetszettek, új Darkelfek erőssek nagyon, kölcsönveszem Daniboy UD seregét ha versenyezni akarok :P" 

Szólj hozzá!

Címkék: dark elf vendegblogger orcs&goblins

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr79715004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása