HTML

Utolsó kommentek

Zozo - Rettenetes Démonok és Sötétséges Elfek

2008.10.16. 07:11 _vendégblogger_

Az alábbi csataleírás Zozo billentyűzetén keresztül érkezett az Inkvizítor eldugott fórumába. 

"Nagyon jó volt játszani káosz ellen. Mindig is féltem a káosz erőit főleg elfekkel a 3-as erő miatt.

Hát igazából a seregírásnál is rontottam mert a hősöm csak 6-os erővel jött mikor jöhetett volna 9-essel egy erőitallal (+3erő). Ehelyett vettem neki halhatatlan páncélt aminek semmi értelme nem volt mert a sárkányt üttötte alattam, ez meglepő volt számomra mert mi mindig a hősre mentünk régen ... de az régen volt úgy látom :). Szóval így a nagydémon került ki győztesen a csatából köszönhetően a kezdeményezésének és a 7-es erejének :). Persze túlerő félelem miatt elfutott a halhatatlan hősöm is amit a nagydémon túlrepült természetesen és így meghalt :).

A csatát is elrontottam mert két hydrát hoztam amik meg tudták volna kajálni a kutyákat talán a nagydémon ellen is lett volna esélyem, mivel azonban legutóbb úgy bejött a sablon ezért én fújkáltam a kutyákat aminek az eredménye az lett hogy a démonok bele tudtak lőni a hydrába (mivel közelharcba nem tudtak volna)és persze láng csóvával amit nem lehet regenerálni... :( így egy hydrát elpazaroltam 1-2 kutya megölése miatt. Igazából ezen a ponton dőlt el a küzdelem mert a juggernaut-os hősének 0+-os mentője volt így szinte megüthetetlen volt (számomra) még az 5-ös erővel is 2+ de legalább fel lehetett volna tartani a hydrával (regeneráció 5-ös szívósság 5-seb)...

Így azonban a Malekith testőrségére jutott ez a nemes feladat akik mind egy szálig fel is áldozták az életüket ilyen ostoba lépés után mivel a maradék kutya el is döntötte az ütközetet a juggernaut-os hős részére ezen oldalon....

Természetsen a vérszomjas lerednezte a másik testőr osztagot akik az íjászatt mögött várták hogy történjen valami mert ugye kimanőverezni nem tudtam velük.... még egy hiba annak ellenére hogy megfogadtam már nem hozok két íjász osztagot.... na de majd legközelebb :)

Igazából amikor a nagydémon túlélte és tudtam hogy a 0+-os páncélt nem ütöm át már a csata elveszett, a hangsúly csak azon volt milyen veszteségeket tudok okozni... mivel azonban csak a kutyák a nagydémon és a juggernaut-os hős volt elől ezért csak a kutyákat tudtam leszendi meg pár gyenge próbálakozással íjászattal és könnyűlovas íjászattal, a hátul hagyott 3 démon osztagból kettőt ziláltam szét....mert sajan a könnyűlovas rohamot már nem tudtam bevinni, mert a mágiafázis 25% -os vesztesége miatt elfutottak majd rallyzni sem sikerült őket.

Bár az esélyem meg volt és a sereg sem volt teljesen elcseszve, elsőre elég gyenge próbálkozás volt de legközelebb okosabban mozgok, illetve finomítok a seregen.
Next time hősöm 9-es erővel rohamoz, és talán sikerül megölnöm azt a hegyomlást, és akkor természetesen a hydrára is jobban vigyázok és berongyolok vele közelharcba, ahogyan azt kellett volna csinálni, ja és az íjászat fele otthon marad helyettük inkább egy könnyűlovas egység jön hátba, oldalba, mellbe roham miatt.... Most is nagyon jól jöttek volna bal oldalt mert ott tök üres volt az asztal és hátba tudták volna kerülni a démon alaposztagokat így azok 1-2 körig nem a hydrával foglalkoztak volna mert akkor háttal lettek volna a lovasoknak.

Köszönöm a játékot és remélem nem marad megtorlatlanul a csúfos vereség.

:)"

És itt van ellenfele, Jézus kommentárja röviden
"Csak pár mondatban: Zozo első játéka volt démonok ellen, nekem szintén az első játék volt az új DE-ek ellen. Alaposan alábecsültem a sárkányos lordot meg a hidrákat, de végül nem lett belőle baj. A Bloodthirster így is vitte a sárkányt (bár lehetet volna másként is), az egyik hidrát a horrorok lelőtték flaming mágiával, a másik túlélte a csatát és lezúzott egy egység flesh houndot meg egy egység horrort. Minden mást pedig sikerült lepucoválnom elfogadható veszteségek árán.

Nem volt túl baráti a sereg amit összeraktam, de úgy tűnt Zozot nem zavarta. Utólag átbeszéltük a meccset, remélem hasznos volt és tanult belőle. Szerintem lesz olyan emit másodszor nem fog beszívni ;)"
 

Szólj hozzá!

Címkék: dark elf vendegblogger daemons

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr25714992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása