HTML

Utolsó kommentek

Nyümmögés

2008.10.01. 16:15 _bala_

 A szombati Liga nagy felismeréseket és sok-sok tapasztalatot hozott számomra. Leginkább azt, hogy NAGYON keveset játszottam eddig, magamban felidéztem az elmúlt pár év játékát, és rájöttem, hogy Wood Elfekkel összesen 14 meccset játszottam a Liga előtt. És meg is látszott, hogy bizony ez versenyre nagyon kevés. Ehhez, ha hozzáveszem, hogy mondjuk Lizardmenekkel kb. 8 meccs van mögöttem, és Empire-rel pedig kb 12, ez összesen 35-40 játékot jelent az elmúlt két-hátom évben, amiből tulajdonképpen az ideieket számítanám igazi csatának, mert előtte csak bábutologatás volt.

Aztán nagy dilemma számomra a saját hülyeségem, hogy három fajjal szeretnék játszani, így aztán a tapasztalatok elaprózódtak, de mind a három fajt nagyon-nagyon szeretem. Na mindegy. 

Szólj hozzá!

Címkék: általános

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr48692694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása