HTML

Utolsó kommentek

Egy kis szösszenet...

2009.04.14. 15:52 _bala_

Múlt héten játszottam Csanád barátommal egy 2500 pöttyös High Elf - Lizardmen csatát.

Csanádról tudni kell, hogy lassan játszik. Akik ismernek tudják, hogy én sem vagyok az az Old Shatterhand, de Cs hozzám képes törött lábú lajhár egy csiga hátán. Kemény 6 órába telt lejátszanunk a csatát (pakolással, felállással együtt), a feleségem éjjel 11-kor jött le, hogy ugyan már hogyan állunk, s akkor volt az utolsó kör...

Na mindegy is. 

Szóval szeretnék kiragadni egy rövid kis "érdekességet" ebből a csatából, de ehhez a következő csataleírás elejét érdemes elolvasni, legalább is az első pár bekezdést.

http://wh-tactics.blog.hu/2008/11/05/ffz_masodik_csata_niki_torpei_ellen

Megvolt a Kasszandra meteorja? Akkor klikk a "Tovább"-ra.

 

Nos, képzeljétek, az Átok újra visszatért!!!!!!

Pedig Slam elleni csata alapján azt hittem, hogy sikerült megszabadulnom tőle...

 

Sikerült 6 azaz hat darab jelzőt felpakolnom a becsapódási pontra... Már rég nem volt ott egy darab Elf sem a környékén, csak az én sztegadonjaim mászkáltak arra, és nem sikerült kimenekítenem őket a becsapódási zónából... De szerencséme(?) Csani az ötödik körében semlegesítette, így nem csapódott be a meteor. De ha bejön, elvitte volna az összes maradék elfet, meg az én maradék Sztegámat.

 

Szóval 6 jelző. Rekorder vagyok?

 

Ez mondjuk valószínűbb, mint a múltkori 6 darab 3-as dobásom... :)

 

 

Ennyire szeretem: (1/5)
Véleményetek: (0/5)

14 komment

Címkék: általános

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr951064698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jvic 2009.04.15. 11:42:13

ooo, Bala, hogyan semlegesitettek a meteort?

_bala_ 2009.04.15. 11:49:44

RiP spell. Az ellenfelem a saját körében dispellezte, 12+ -ra.

jvic 2009.04.15. 22:45:44

Sorry, tenyleg, el is felejtettem, hogy RIP vari...

_bala_ 2009.04.15. 22:46:54

Ja, sajnos. Ami egy kicsi hülyeség, de hát ez van. :( Főleg, ha 6 körig nem jön ki :)

jvic 2009.04.15. 22:49:28

Viszont mivel RIP spell ezert barmikor meg tudod szuntetni. Barmikor. Akar az ellenfel korenek vegen is, ha ugy erzed, hogy a korod elejen neked tobb kart okozhatna, mint az ellenfelnek.

_bala_ 2009.04.15. 22:51:19

:homlokáracsap és káromkodik:

Óóóóóó. Tényleg. :) Ez elkerülte a figyelmemet.

gojo 2009.04.15. 23:18:50

és ha rip es, akkor fennt kell tartani és addig nem csinálhat másik varázslatot az aki előtte? vagyis mondjuk csomó körig kiveszi azt a varázslót aki ellőtte? lehet előző kiadásra emlékszem, de mintha máshogy lett volna...persze faq ban nem találtam semmit.

_bala_ 2009.04.15. 23:20:01

Ja, így van, addig nem varázsolhat mást, illetve ha varázsol, akkor a RIP spell azonnal megszakad. Ergo a jelen esetben a meteor nem fog soha becsapódni.

jvic 2009.04.15. 23:28:19

Pontositanek... Ezt a spellt nem loheti el addig, amig meg nem szunik. Barmelyik masik spellt elloheti.

jvic 2009.04.15. 23:34:06

Pontositanek
semmilyen spellt... igaz... sorry.

jvic 2009.04.15. 23:34:42

Bala: gondolom te varazsoltal az elloves utani 3 korben :)

_bala_ 2009.04.15. 23:39:46

Igen, miután megvolt a dispell, utána varázsoltam az én körömben. :) De nem jött ki. Aztán meg vége lett a csatának.

jvic 2009.04.15. 23:57:16

3 korig nem is varazsoltal Slannal? wow

_bala_ 2009.04.16. 00:06:11

Ja, nem, ez az egyik sztegás skink volt... a 3-ból. :) A Slann az tolta minden körben :)