HTML

Utolsó kommentek

ETC Teszt - 4. csata

2009.02.11. 06:44 _bala_

 Vannak jó meg rossz hangulatú csaták, függetlenül attól, hogy nyerek-e vagy sem. Sőt, néha ugyanazzal az emberrel élvezem a játékot, néha meg nem. 

Nos, Mesh ellen ez egy jó hangulatú jó csata volt, jó hangulatú ellenféllel :), attól eltekintve, hogy bődületesen rosszul dobtam és kikaptam. (Nem baj Mesh, 10 év múlva majd a fiam busszút vesz a fiaidon. :) )

Ez úton is köszönöm Mesh-nek, hogy bár nagy karma-guru vagyok, de ráébresztett, hogy túl sokszor kívántam az ellenfeleimnek rossz dobást, ezért valami hihetetlen szerencsétlen kockajárásom volt. Mesh is karma-guru lehet, mert azonnal visszaütöttek a rossz kívánalmaim. :)

Kiragadtam egy dobásomat, amikor is 6 darab kockával dobtam: Mesh Szaurusza támadta 3 Wild Rideremet, ahol is 4+ -ra találtam volna. Itt látjátok, hogy mit sikerült alkotnom. Ez egyébként minden 46656 dobás után megtörténik.

Tekintve, hogy mondjuk egy játék alatt 45-ször dobsz 6 kockával, akkor 1036 játék alatt ez előfordul, s ha hetente egy játékot játszol, akkor minden 20. évben. Szóval ez egy élet alatt egyszer-kétszer. :) Na, nekem megtörtént. Most.  És konkrétan az, hogy nyerjem-e a csatát egy kockadobáson (is) múlt, amikor is 2,7% esély volt arra, hogy rosszat dobjak. Sikerült. Majd olvassátok. Szóval így elég nehéz jókat jászani.

    És akkor jöjjön a Csata

A Slann mágiája pont elfek ellen lett kitalálva (az előző kiadásban). Sok Magic Missile, sok kis sebzés pont elég arra, hogy vigye a driádokat és az íjászokat. 

Tulajdonképpen olyan sok mindent nem is tudnék írni a csatáról, csak annyit, hogy szokásomhoz híven féltem előre menni és kitörni időben. Biztos uncsi lehet már állandóan ezt olvasni, de amikor ott állok az asztal mellett, valahogy mindig túlkombinálom, túlfélem a dolgokat. 

De többet nem lesz ilyen. :)

    Elgondolkodtam rajta, hogy lehet, hogy sereget kéne cserélnem törpökre.   Akkor nem kell kitörni, állok és lövök, ami meg odaér, azt megeszem CR-ből. Vagy démonra, ahol csak tolom előre a kutyákat meg a flémereket és a sárkányt jobbról hátba, oszt kész. Vagy WoC-ra, ahol csak tolom előre a káosz lovagokat oszt kész.

     Szóval, annyi történt, hogy a faembert bekombináltam 2"-re az erdő szélétől, ahol is az erőhöz éppen hozzáérve ott állt egy halom szkink, mögöttük a Slann 5-6 inchre... És létrejött az az elf mágia, amivel 2d6" -et mehet előre egy osztagom. Annyi kellett volna, hogy dobok egy bármit (a dupla egyet kivéve), akkor belerohanok a szkinkekbe a faemberrel, akik igen igen nagy valószínűség szerint megtörnek, majd egy átlagos dobással belerohanok a Slannba, de ha nem is, akkoris rohamtávon belül leszek, és ott várt pár osztagom előkészítve arra, hogy üssenek.

Persze sikerült dupla 1-et dobnom, azaz nem értem el a szkinkeket, és ott álltam az erdő szélén egy szál faemberben, Mesh meg a saját körében belesebzett 3 woundot. Asszem 1-2 mentőt sikerült megdobnom a 3+ majd 5+ kombinációban.

 Végül az játék második felében próbáltam pontot szerezni, ami sikerült is a jobb szárnyon, de bal oldalt inkább csak bújkáltam. Így kis vereség lett a vége. 

 Ja, és vettem új kockákat. 

 

Ennyire szeretem: (4/5)
Véleményetek: (0/5)

2 komment

Címkék: lizardmen wood elf

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr85931492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ügyfélszolgálatos 2009.02.11. 08:22:52

Hmm nálunk a rossz dobási technikákat fakéz szabálynak hívjuk. Én azt javasolnám, hogy az új kockáid egyikét tedd be a sütőbe, a többinek meg mutasd meg mi vár rájuk ha nem dobsz velük jókat. :)