HTML

Utolsó kommentek

Birodalmi Főcsávó

2009.04.08. 14:43 _bala_

Elector count. Ezt még a fürdőszobában fényképeztem egyik este, szórt fényben. :)

Párom talán első figurája? Úgy emlékeztem, mintha már felraktam volna, de nem találtam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennyire szeretem: (5/5)
Véleményetek: (5/5)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr501041894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ügyfélszolgálatos 2009.04.09. 10:06:05

Jó lett. A tollfestés érdekes, lehet, hogy egyszer kipróbálom.
süti beállítások módosítása