HTML

Utolsó kommentek

ETC Teszt - 3. csata

2009.02.06. 11:22 _bala_

 Utálom az olyan csatákat, ahol a végén azonnal tudom, hogy mit rontottam el, és szinte azonnal újrajátszanám, nem elkövetve ugyanazokat a hibákat. Nos, Buci elleni csatám is ilyen volt.

Még sosem játszottam sem ellene, sem pedig hasonló sereg ellen, de nagyon jól csinálta. Pontosan leblokkolta azokat az egységeimet, amik fájtak volna neki, és én pedig nem tudtam használni azokat. 

És úgy álltam neki a csatának - ez látszik is, hoyg elbíztam magam - hogy ezt mindnenképpen meg kell nyernem, hiszen csupa kis egység, szépen le kell varázsolnom őket, a szaurusz kocka meg a Krokik elintézik a maradékot.

Hát, olyan sok kis kis osztaga volt, hogy nem tudtam velük mit kezdeni, és ráadásul nagyon elbénáztam dolgokat. Nagyon. 

 Lássuk a csatát.

Buci kezdett, mozog előre, oldalról nyomul, nagy Tápos Hidra pedig középen az erdőben. 

Jön a mágia fázis, nem félek a mágiától, mert neki 6 kockája van, és nekem is, ráadásul én +1 -et kapok dispellre. Varázsolgat, semlegesítgetem, végül azt mondja: Slann, Pit of Shades. 

Dupla 6. Irresistible Force, vagy ahogy mifelénk mondják: Totál Póver.

Bamm. Kicsit kibuktam, mondtam Bucinak, ha a Slannak vége, akkor feladom, hiszen I tesztet kell dobnom, és a Slann-nak 2-es.

Remegő kézzel hajítom el a kockát:

KETTŐ! Phű.

Visszatért a szín az arcomba, megnyugodtam, folytatódhatott a csata. (Ezúton is elnézést kérek Bucitól a kifakadásért, nem ellene szólt, hanem a szerencse ellen)

Kezdődik az én köröm, és elkövettem egy hatalmas hibát, a szokásos kapkodásomnak közönhetően, mert mindent azonnal akarok. Így, a Szaurusz hőssel - aki tulajdonképpen bármelyik kis osztagot bedarálta volna, nekem pont a lordos osztagának kellett nekirohannom. Ez e lord persze csak 6-os esetében rontja el a mentőjét és még regenerál is. 2 körig bírta a Szaurusz, aztán CR-ből megfutott.

A mágia fázsban aprítottam, a túzfal lerobbantott egy majdnem teljes számszeríjász osztagot, a mágikus lövedékek is arattak, örültem magamnak, hogy ha ezt így folytatom, nem lesz semmi baj. 

Lövési fázisban a scout szkink osztag lövi a Hidrát, dobtam 3 hatost, persze a páncél és a regeneráción nem tudtam áttörni...  (bezzeg Mesh 3 woundot vitt be a Treemanomnak, szóval ennyit a kockajárásomról :) )

Buci jön előre, én a Kroxi osztaggal megrohantam a Hidrát, és pozícióba álltam a Szaurusz blokkal, hogy az ott bóklászó nagy ellenséges Warrior osztagot majd jól elkapom...

A szalamandráimmal sikerült 16" -re a célponttól beállnom a 15"-es lőtávommal, úgyhogy lőni se tudtam, persze el is buktam őket anélkül, hogy karcolást is ejtettek volna. A Terradonok felét lelőtték, a maradék meg nem volt képes semmi használhatóra. 

Ezek után csak tömören összefoglalnám a történteket: 

A Kroxigorokat üldöző warrior osztagra Buci 12"-et dobott, és (hibásan) a nagy szaurusz kockám oldalába csattant be, és innen nem volt megállás. Két körig bírta az osztagtom, hiába soroztam mágiával: nem volt sorbúnuszom, és nem használhattam a pajz+hw kombinációt, pedig úgy 3+ -os páncélom lett volna. Szóval ez, és a -3 CR pont elég volt ahhoz, hogy szépen lassan törjek, és végül már nem bírtam szuflával, megtört az osztag, és kész. Itt volt ugye a Slann, BSB, generális, +100 pont a 3. generációért... 

 

Így jártam.

 

Ennyire szeretem: (2/5)
Véleményetek: (0/5)

Szólj hozzá!

Címkék: dark elf lizardmen

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr82926053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása