HTML

Utolsó kommentek

Mighty Empires - Csata 6

2009.01.28. 08:05 _bala_

 Azt hiszem M. Dávid ifjú titánnal vívott csatám tökéletes bemutató játék lett volna: teljes mértékben magamra ismertem, mert én is így játszottam és gondolkodtam amikor belevágtam a Warhammer csatáiba - ezek szerint ezen sokan átmennek. 

Remélem írásom segít a kevésbé gyakorlott játékosoknak kiküszöbölni a típushibákat. (Hozzá kell tenni, hogy Dávid BRUTÁLISAN rosszul dobott a játék során, de ha átlagos dobásokkal számolunk, akkor másképp alakulhatott volna a csata - bár meggyőződésem, hogy nyerni úgy se nagyon lett volna esélye, és ez annak is köszönhető, hogy 200 pont előnyöm volt és 2 rare-t és 4 special osztagot vittem az Elit Sereg esemény választás miatt, szóval nem volt egyszerű dolga Dávidnak. De tény, hogy jó dobásokkal megfordíthatta volna a csata menetét).
 
Mint látható a képen, 2 Kroxigor osztagom mellé 1 Terradon és 1 Kaméleon szkink osztagot vittem, 2x3 Szalamandrát - az elfek leggyilkosabb ellenfelét , és egy halom szkinket, a gyalogos szaurusz hőst, 1 papot és életemben először egy szkink hőst a repülő köpenyével. 
Dávid a két nyílágyú, 2 szekér, 1 íjász osztag, 1 DP osztag, és 1 Sword Master osztag mellett döntött.
 
Itt egy kép arról, hogyan is álltunk fel...
 
Ami legnagyobb hibát Dávid játékában láttam, hogy a bevett, szokásos taktikáját és elveit próbálta ellenem alkalmazni, szinte meg sem nézte és végig sem gondolta, hogy én mit csinálok az osztagaimmal.
Amikor kezdő voltam, én meg voltam győződve, hogy egy bizonyos ostagom milyen táp, és annak győznie kell, de nem vettem figyelembe a környezet. 
 
Első körében megindult előre a szekereivel, a Dragon Prince-ekkel és Sword Masterekkel. Innen kezdve el is kezdődött a kálváriája, ugyanis a (február 8-ig még) tipikus Szkink-Kroxigor csapdába teljesen bele is ment, mindennel. 
A szkinkek rohamtávban, a Kroxigorok rohamtávon kívül. Ilyenkor sosem szabad megrohamozni a szkinkeket, mert elfutnak, és a Kroxigorok meg rohamoznak az én körömben. Ki kellett volna várnia, előnyt kovácsolni a nagyobb rohamtávból, és húzni az időt az íjászainak.
    
Kihasználtam, amit Esa is kihasznált ellenem, hogy kivártam. Mégpedig a Terradonokkal csak a játék második felében bújtam elő, és rohamoztam meg a Nyílágyókat. A Szalamandrák pedig minden gond nélkül lefújták a Sowrd Mastereket. 
 
 
De hozzá kell tennem, hogy a hihetetlen rossz szerencse ott is megnyilvánult, amikor én az egy darab Szkink hősömmel rárepültem a 10 íjászra, azok nem tudtak nekem sebet bevinni, vagy talán csak egyet. Itt én bénáztam, mert hirtelen elmezavarból kifolyóan elfelejtettem a Stand-and-Shoot -ot.
 
Így a Kroxik rohamból szépen felőröltek mindent, nem maradt már ütőerő, mészárszékkel győztem. Remélem Dávid sokat tanult a játékból... 
 
    
    

Ennyire szeretem: (4/5)
Véleményetek: (0/5)

2 komment

Címkék: high elf lizardmen mighty empires

A bejegyzés trackback címe:

https://wh-tactics.blog.hu/api/trackback/id/tr77907654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PUSZTI 2009.01.28. 14:55:04

Esetleg azt még leírhattad volna, hogy Te hogyan álltál volna fel az elfekkel a gyíkok ellen.

_bala_ 2009.02.02. 07:29:30

Raktam be képeket... remélem így OK. :)
süti beállítások módosítása